pátek 2. dubna 2010

Proč Wizz Air tak podivně inzeruje svoje akční letenky?

Procházela jsem si stránky leteckých společností a do oka mi padnul Wizz Air. Asi taky částečně kvůli newsletteru, který jsem poctivě přelouskala. Titulek zněl slibně. Levné letenky od 607 Kč z Prahy do vybraných destinací po Evropě. Sice je to za jednosměrný let, ale jsou v tom taxy a poplatky. Jestli to navíc člověk zvládne s příručním zavazadlem a zaplatí za letenku bankovním převodem, hurá, neplatí už nic navíc. Zabookovat si letenku si prý má nebohý cestující do 5. dubna a letí se 19/4 - 31/5.

Potud mi to všechno hezky sedí. Co ale nechápu, je fakt, že jsem inzerované lety našla ve vybraném termínu ještě za lepší cenu? Proč aerolinka neinzeruje ty nejlevnější letenky??

No posuďte sami. Místo 607 Kč můžete při troše hledání najít například právě toto:


Praha - Liverpool 1/5 - 8/5 stojí 399 Kč tam /539 Kč zpět

Praha - Brusel 30/4 - 8/5 stojí 539 Kč tam /399 Kč zpět

Praha - Oslo 30/4 - 10/5 stojí 399 Kč tam/259 Kč zpět

7 komentářů:

  1. Wow, dobrá práce, Aďulo! Tak tento blogáč si hned našel místo v mé RSS čtečce :)

    Kdyby se tu dnes či zítra objevilo něco levného do Vilniusu (Litva), tak by to bylo vůbec nejlepší ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrá, dávám si za úkol sledovat levné letenky do Litvy, pro kamarádku mám teď v oku Francii, tak sem asi brzo něco hodím:). A.

    OdpovědětVymazat
  3. Právě jsem se snažila vyhledat nějaké levné letenky do Litvy, ale vypadá to docela bledě. České aerolinie, chceš-li letět během dvou dnů, požadují kolem 8000 Kč (i s taxama, zpáteční let), ale zdá se mi to příliš. Lze využít službu Ryanairu a vydat se z Prahy do Dublinu (za 389 Kč, když si let zarezervuješ do pátku) a odtud dál s Aer Lingus: letenka Dublin - Vilnius..bohužel, opět je to na nejbližší dny drahé. Můžu když tak vědět datum přibližného odletu více dopředu příště? Udělám, co bude v mých silách:). A.

    OdpovědětVymazat
  4. PS. http://flylowcostairlines.org, tady si lze kdyz tak vyhledat spojeni, ktery hledas s ruznyma obmenama: PRG-VNO, BTS-VNO, VIE-VNO..

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju za snahu, ale už netřeba, pojedu nakonec raději ekologicky vlakem :)

    OdpovědětVymazat
  6. A co v Litvě? Hádám, že výlet ekoautobusem to nebude:).

    OdpovědětVymazat