úterý 3. srpna 2010

Letenky do Řecka je lepší koupit teď

Tak jsem si přečetla nedávno pár článků a překvapilo mě několik skutečností. Zjistila jsem, že se teď dá docela levně letět do Řecka. Ceny zájezdů i letenek šly docela dolů. Hlavním viníkem v této záležitosti bude řecká krize. Zajímavý je přístup turistů. Očekávala jsem, že se Evropani poplácají po ramenou a řeknou si "pojďme pomoci Řecku a vyražme tam na výlet". A někteří to tak také udělali. Jiní zase raději vycestovali jinam. Lidské neštěstí asi holt nepřitahuje.

Slyšela jsem také, že se v Řecku teď občas protestuje a stávkuje, takže možná i proto se lidé trochu stáhli. A to je právě šance pro turisty. Strategie je jednoznačná - objednat letenky do Řecka mimo sezónu (vyhněte se dražšímu červenci) a zaútočte na Řecko, protože když je poptávka nízká, stlačuje to ceny zboží, v tomto případě letenek, dolů.

Žádné komentáře:

Okomentovat